Saturday, 18 July 2009

reunion 09....sri sayang resort....18 julai 09



1st reunion.....
girl just de 6 org...
boys...around 30 smthin'...
still best b'coz 1 st tyme travel seniri....join bbq....until about 1 am....xpenah t'pikir nak bwat mende2 2.....maybe 1st n last tyme...tp teringin nak join lg....haha..maybe da next tyme...ramy lg...
alhmdllh coz reunion yang dirancang oleh dhyna n da geng menjadi walaupown xdpt sambutan yang hangat....walaupown tyme nie ramai yang free..the next reunion xtau la....tp hopefully lg best...meriah....nie ha gambar kteorg 6 org...gambar tyme bbq xde....xsempat nak amik....girl just de 6 org je kn...so pe g...paham2 je la....
tp reunion kali nie mmg b'pa2tan r...puas atie r...murah...
congrate 2 dolah n dhyna.....kos pown sket je...b'coz....just kos untuk resort je....food-dolah arrange...luar la...murah sket....sedap pown sedap...siap xabis lg....yang x bestnye reunion nie coz malam 2 ujan....so start lambat.....so kteorg xsempat sembang2 pown...just makan2...balik....2 je la....tempat da best....









de banyak g gambar...nnt upload g....xsempat coz lme nak upload gambar nie....
xlarat tggu...tp de gambar girls je...guys xde lansung.....xsempat nak snap....
d'org dok sembang je....cam besa la.....x berubah.....tp paling xleyh accept....some of them smoking....xmalu...hmmmm....really dissapointed......they willing to kill themselve......hmmmmm...ntah la pe nak jd....
tp ramy gak r yang datang...de yang drive g...

No comments: