Wednesday, 4 May 2011

happy birthday afzan!!!!!!!



assalamualaikum,

dimulakan dengan gambar diikuti dengan ucapan dan harapan..

Zasss..layannnnnnnnnnnnnnn....


selamat hari lahir afzan..sanah helwah..happy birthday.selamat menjawat jawatan angka dua.semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki.semoga bahagia menjadi milikmu di dunia dan di akhirat. kesulitan akan datang sebelum kebahagian. jadilah wanita yang sabar. semoga bertambahnya iman dan amal seiring dengan usia.semoga hari esok lebih baik dari hari hari ini.hari ini lebih baik dari semalam.semoga menjadi sahabat yang solehah.anak yang solehah.isteri yang solehah mungkin.seorang guru yang solehah.seorang ibu yang solehah nanti.:) jangan kawan dengan ramai-ramai.nanti susah nak buat pilihan.cepat-cepat sikit ye. (extra ucapan).semoga terus thabat di jalan dakwah..dakwah untuk kita. semoga tercapai cita-citamu. usia muda bukan untuk bersuka ria, usia tua bukan untuk alasan tidak berdaya. islam memerlukanmu kerana engkau memerlukan islam. bangun daripada kesilapan semalam.bina azam baru sempena usia baru..:)

thanks for being my friend, my sleeping partner, my boxing partner, my crying partner,my everything..bakal genap lima tahun usia persahabatan.siapa sangka, dari sbpikp rupanya kita berjanji..semoga ukhuwah ini kekal abadi.nak jadi sleeping partner, makan partner and makan angin partner gaduh partner forever boleh x? hehe :)...
 xmampu nak belanja makan kat hotel 5 bintang..nak buat surprise macam bang bang boom.nak beli kek secret recipe..nak masak favourite food.kalau dok rumah sewa, memang syira masak tapi xde rezki nak merasa air tangan orang xpandai masak agaknye kan.:).happy birthday!!!


No comments: