salam,
I, now can drive.
i feel free like a bird flying over mountains
federal road je pun. .errkkk..
it takes years to master.
lepas ni buleh bawak lori.
bulan sepuluh memang banyak kenangan.
nanti bila dah tua, iA kalau sempat menua..
boleh cerita dekat anak cucu..
oktober penuh sejarah
nenek/ummi/mak/mummy/cikgu/kakak/mak cik/ nyang
pandai drift bulan sepuluh
tuuutttt bulan sepuluh
teeetttt bulan sepuluh
mungkinkah akan berkahwin bulan sepuluh???
aip..dush2.panggg. gedebushhh
teaser =P
what a significant month.=)
teringat pesanan geng bulatanoverjoy
kalau nak apa-apa
niat kena betul dulu
contoh:
nak berani drive..
kenapa????
sebab boleh jadi supir abuya ke..
kalau niat nak pegi berjimba..
susah sikit nak boleh
terbukti pun..sangat terbukti..
dulu-dulu,
lepas dapat lesen..selalu dok teringat..lepas ni boleh p makan McD, KFC dengan adik.
tak payah ajak kakak kakaku yang asyik nak duduk rumah je
dua tahun punya dok kumpul berani..
tak berani jugak
sekarang dah boleh!!!
alhamdulillah.
sebab baru pandai drive ala2 drift
seronok sangat nak balik rumah.
nak drive!
maklumla baru pandai....
ibarat toddler baru dapat kaki la.
till then, salam

No comments:
Post a Comment