
GAZA HOLOCAUST
yg mana 1 patut d'agungkan
pe dah jd dunia sekarang....
raja pop yg hanya menyumbangkan suaranya.....gaya tarinya....lebih diagung2 daripada pahlawan islam.......kematian pejuang islam sendiri tidak diratapi....dirasai oleh oleh masyarakat dunia terutamanya umat islam.......namun...kenapa???????mengapa????kematian raja pop yang hanya menambah maksiat 2 ditangisi....diratapi oleh masyarakat dunia...sampai ada rakyat malaysia yang sanggup dikenali sebagai michael jackson versi malaysia...ish2....ntah pe ar nak jd....klu umat islam btul2 sayangkan michael jackson...kita sepatutnya sedekahkn al-fatihah.....bwat tahlil....pe yang kita tau michael jackson 2 dah m'jadi saudara seagama kita kan....bkan bwat konsert ...join konsert memperingati michael jackson....wahai sahabat2 yang saya sayangi sekalian....i2 bkan cara islam.........kita bkan memperingati kebaikan dia melalui konsert semua 2...malah kita cuba membongkar rahsia dia......keburukan dia.......

No comments:
Post a Comment