Monday, 14 September 2009

why did u wanna be a teacher?????

really sh0ck with that kind of questi0n......why???why???
they keep asking me....ehmm....
hell0 all ma dear friends.....
spm is just a ticket u kn0w...n0thing....i can pr0ve it...it happened to me...


 malay versi0n......
huhu....xterer nak speaking nie.....nnt banyak err0r.....
npe nak jd cg...simple je jawapannye...sbab nak jd cg....zaman skarang bukan senang nak ape yang kte nak....5 taun kt sk0lah....xpenah mimpi nak jd cg...kakak2 sme x kasi jd cg...dah ramai cg dlm family...mmg la jadi cg nie last ch0ice syira....tp sebenarnye jd cg nie mmg best...new experience....dpt all0wance....ha...
ramai lg kawan2 syira yg dpt result sme ngan syira...de yang dpt 11 a....syahir....cg jugak....klu tanye kte0rg...jawapan 1st yang kuar...xsme yang kte nak akan jd kenyataan....macam syira...t'cari2 scholarship after dpt result spm..ngase yakin sgt nak dpt....tp xdpt....madam hajar kte syira minx medic...mmg r susah...zaman skarang 9a dah mcm 1 a je....n0thing......tp dah takdir...syira xdpt....dpt kmpp ngan uia je...tp lastly pilh kmpp...pecayelah pd takdir k....huhu...kte dah usaha...stakat 2 je yang kte dpt...sbb tkut nak amik law...lari g kmpp..law mmg la senang nak blajar...tp my parents kte.....keje susah sgt....keje ngan g0vernment mmg la susah.....syira pecaye sgt dgn quotation nie....life means sacrifice.....ALLAH bg petunjuk kat syira...syira mmg layak jd cg.....tyme sk0lah g...maj0r cg2 kte syira nie xbley amik law nie....xberani nak defend diri..d0a seorang guru.....after dpt result nak try amik medic....tp syira nak sch0lar.....banyak s0ngeh sket.....xnak susahkan mak ayah lg...k0non....tp yg penting ble dpt sch0lar.....diri senire p0wn senang....xyah bayar ptptn cam k.da n k.ya.......tp sume yang syira rancang xjd kenyataan p0wn....xpe la.....de hikmah 2...syira redha je....syira dh xsdey skarang....i'm getting better c0mpared tyme kat kmpp dlu...sdey sgt.....bkajar susah...x aspect p0wn nak s2dy cam spm...stay up all night....quiz tiap2 arie...bi0 yg penin...klu xs2dy..result quiz truk...malu plak...s2dy la siang malam....tp best.....sme org struggle....klu yg rest je 2 mmg nak cari nahas....mmg genious r......
lastly dpt maktab nie...syukur sgt...mmg xyah stay up p0wn...enj0y je....tp last week 2 t'pakse stay up....assignment xsiap.....bkan s2dy p0wn....tp agk tension ble assignment xsiap...ngase geram sgt...tensi0n....

No comments: