salam
masa bergerak.
takkan pernah sedetik berhenti.
tiada istilah 'period' untuk masa.
jauh lagi istilah penat.
time flies real fast.
it feels like yesterday when i excitedly walked into my second year. nope. i crawled into my second year. its a tough journey though. but no even a thing in this world is easy.
-----------------------------------
2012
semoga esok lebih baik dari semalam.
semoga semalam menjadi iktibar untuk masa mendatang.
semoga pengalaman mengajar erti kedewasaan.
satu yang teramat bererti sepanjang berada di tahun dua,
letakkan pengharapan sepenuhnya kepada Dia setelah berusaha.
'insyaAllah ah kalau dah usaha'
kata-kata yang ringkas seringkas tuannya tapi penuh bermakna. terima kasih atas doa.
satu yang amat dikesali sepanjang berada di tahun dua,
pengurusan masa dan segalanya lintang pukang sampaikan ada yang terpaksa dikesampingkan terutamanya bulatan cinta.
untuk adik-adik,
maafkan atas kekurangan. maaf kerana tak mampu menjadi seperti yang kalian idam idamkan
untuk rakan sebulatan,
ampun dipinta. terlalu banyak alasan. terlalu berkira dengan masa.
untuk diri sendiri,
maaf kerana selalu membiarkan kau lesu. malammu selalu berlalu tanpa lelap. ampun! pengalaman mengajar erti kedewasaan. belajar dari pengalaman. mara ke hadapan. jangan hanya hidup hanya untuk apa yang diangankan. one more thing, bersedia untuk tahun hadapan.
=)
regards,
me
No comments:
Post a Comment